Doorgaan naar hoofdcontent

Nieuwe stoffenwinkel, nieuwe stoffen en twee zeer gelukkige dames!!!

Joepie! Er is een nieuw stoffenwinkeltje in mijn buurt, bij mijn ouders in het dorp! PeachyPop stoffen. Dus ja ik ben helemaal in mijn nopjes met zo een gezellig stoffenwinkeltje erbij!
Ik denk wel dat mijn portemonnee dat misschien minder leuk gaat vinden maar soit ;-)

Nu de oudste hier wordt al wat groter en wilt niet meer alles dragen wat mama maakt en vooral ze wilt ook wat kunnen zeggen over de stof! En ik zelf wil stiekem toch altijd even aan stof kunnen voelen vooraleer ik ze koop en vooraleer ik er iets mee beslis te maken.


Dit stofje was meteen een schot in de roos! En ik moest niet denken over wat voor patroon want dat koos de dochter zelf ook meteen! Een sweaterdress zoals ze er al eentje had!

Het stofje is een echt pareltje! Het is super mooi en zit lekker zacht zegt onze grote meid. En ja met van die coole rollerskate-babes erop wordt onze dame ook meteen cool!


Nu ons kleinste pagaddertje wilde ook graag een truitje en met wat mikken en schuiven lukte het net! 
We namen de billie van Zonen 09


En gelukkig dat de kleine prinses was! Ja mama ik ook konijntje en poes eh! Super blij!


Peachy Pop stoffen ook eens gaan bewonderen of er zelf eens willen snuisteren ;-) Gebruik de code WELKOM2018 en krijg tot en met 31 december 10% korting.
Wil je zelf ook eens voelen aan die super stofjes dat kan in de bakstenen winkel in het centrum van Achel. Iedere klant kan zijn gegevens achterlaten en maakt dan kans op een gloednieuwe Singer naaimachine.

Patroon: Ellie and Mac Going Home Sweater, Billie zonen 09
Stof: Ttricot sweat melange panel bunny roze

Heel veel groetjes en 
hopelijk tot een volgende keer :-)



Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

The Sew-Challenge: een lente maaksel

For English scroll down Deze week is het mijn beurt om met trots mijn creatie te tonen naar aanleiding van de sew-challenge. Vorige maand ben ik namelijk nog eens naar een blogmeet  georganiseer door  Davina  van de blog Woohoo by Davina geweest. Het was een super leuke ervaring. Mensen leren kennen van blogs en daar gezellig mee babbelen. Daar werd er ook gevraagd of we nog mee wilden doen aan de sew-challenge zoals vorige keer en ik twijfelde geen seconde en gaf me op. Ik werd gekoppeld aan een heel getalenteerde dame, namelijk Isabel van de blog  bel'Etoile . Deze dame naait niet alleen super mooie en creatieve kledingsstukken ze ontwerpt er ook nog eens. Ja, ik moet jullie niet vertellen dat ik het even warm kreeg. Voor degene onder ons die het nog niet gezien hebben, ze heeft ook een nieuw prachtig patroon uit dat je hier kan kopen! We mochten deze keer onze drie criteria in overleg afspreken en daar waren we het rap over eens. Het leek ons wel leuk iets te maken met

Een glittercandy: Helaas geen totaal succes

Ik kocht dit op het stoffencircus in Lommel en helaas ben ik de naam van de kraam al weer vergeten maar het is er eentje waar ik van dacht de oudste hier dol op ging zijn. Glitters en paardjes. Maar ja je leest het goed, ik dacht dat! Helaas was haar reactie toen mijn kleedje af was, bah groen, ... Ik heb nochtans lang getwijfeld het te kopen hoor want ja, wat zou ik er toch van maken, maar ineens zag ik de candy van La Maison Victor  voor me en was ik verkocht ;-) En dat werd het dus ook een candy van de La Maison Victor. Ik koos bewust voor een korte mouw aangezien ik het wel mooi vind als ze er dan een zwarte (kol)tui onder doet en zwarte panty. De zakken voerde ik met een ander kleurtje glittersweater en ik zocht een zilverkleurig glitterlintje! Zelf vond ik het wel geslaagd maar hier wordt het helaas niet mega veel gedragen :-( Weggeven mag ik het dan ook weer niet dus ja wie weet bedenkt ze zich nog?! Daarom dat ik helaas ook maar twee foto's heb. Dankzij Daisy zijn

Een mix-match jurkje naar eigen ontwerp

Mijn ultieme ontspanning na een dag werken is even achter mijn naaimachine kruipen. Even nergens anders aan denken, me even concentreren op het patroon of het naaien zelf. En dan gewoon even alles van me afzetten. Voltijds werken en drie kindjes in huis hebben het is soms een hele organisatie dus ik kijk echt uit naar die avondjes ontspanning ;-) Maar ja soms twijfel ik ook wel over hetgeen ik naai. Is het wel mooi genoeg, is het draagbaar, ... Want heel vaak hoorde ik van mensen: "Ja, mijn mama naaide vroeger ook en ik MOEST dat aan!" en dat is iets wat ik wil voorkomen bij mijn kindjes. Ik zou niet willen dat het naaisel van mama niet mooi genoeg is of er slordig of goedkoop uit ziet. En ja veel zelfvertrouwen heb ik helaas ook niet en ik ben dan ook nog eens een pietje precies dus soms werkt elkaar dat allemaal wel een beetje tegen. Nu als je denkt," hey en toch blogt die? !" Ja dat klopt en dat is voor mij iedere keer een beetje uit mijn comfortzone kruip